header
  • مدت اقامت : 8 شب و 9 روز
  • شروع قیمت ها از :5,555 دلار + نرخ پرواز
  • کشور مقصد : اوگاندا

تور اوگاندا

(8 شب و 9 روز ) Emirates Airlines
نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
خدمات

صبحانه

نهار

شام

بیمه مسافری

گرفتن ویزا

میان وعده

بطری آب

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت طبیعی

ترانسفر فرودگاهی

راهنما تور

ویزا توریستی

برنامه سفر

قسمت اول:

روز اول به فرودگاه بین المللی انتبه (ENTEBBE) که رسیدید با نماینده ما در فرودگاه دیدار میکنید و ضمن آشنایی با ایشون به سمت اقامتگاه اتون حرکت میکنید. مهمانخانه بوما اصلی ترین و منحصر به فرد ترین هتل انتبه هستش که در باغ های گرمسیری در حومه سرسبز شهر واقع شده است و فقط چند دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی فاصله داره.

توصیه میکنیم که حتما در فرودگاه به دفتر صرافی به نام فارکس (Forex bureau) مراجعه کنید و ارز محلی مورد نیازتون که شیلینگ اوگانداست (Ugandan Shilling) رو تهیه کنید. ولی قبلش با راهنماتون هماهنگ کنید تا ترانسفر به هتل رو از دست ندید.

مسافت کل: 3.5 کیلومتر حدود 10 دقیقه

قسمت دوم:

اتاق هارو تحویل میگیرید و کمی استراحت میکنید. اتاق‌ها ترکیبی از امکانات رفاهی مدرنیه که امروزه انتظارش می‌ره, اما با جذابیت و شخصیت خانه های دهه 1940 میلادی. اگر در فرودگاه موفق به تبدیل ارز نشدید میتونید از پذیرش اقامتگاه کمک بگیرید.

قسمت اول:

صبح زود صبحانه اتون رو میل میکنید و بعد از تحویل دادن اتاق ها با راهنماتون دیدار میکنید و با هم بسمت پارک ملی آبشارهای مورچیسون حرکت میکنید.

در مسیر از کنار پایتخت شهر کامبالا (Kambala) عبور میکنید و با گذشت از شهر ناکاسونگولا (Nakasongola) برای یک تجربه استثنائی یعنی دیدن کرگردن های غول پیکر آفریقایی توقفی در پناهگاه کرگدن زیوا (Ziwa Rhino Sanctuary) خواهید داشت. تا اینجا موفق شدید که یکی از 5 جاندار غول پیکر قاره آفریقا* (Big Five) رو ببینید. بعد از اون در مسیر برای صرف نهار توقف کوتاهی دارید.

مسافت کل: 200 کیلومتر حدود 03:30 ساعت

قسمت دوم:

بعد از صرف نهار به رانندگی خود به سمت پارک ملی آبشار مورچیسون (Murchison Falls National Park) ادامه میدید. به بالای آبشار خواهید رفت و قدرت و زیبایی آبشار رو از بالا تماشا خواهید کرد.

مسافت: 130 کیلومتر حدود 02:30 ساعت

قسمت سوم:

با آبشار خداحافظی میکنید و بسمت اقامتگاهتون در کنار رود نیل با منظره ایی اعجاب انگیز از غروب نیل حرکت میکنید. بعد از رسیدن به اقامتگاه اتاق ها رو تحویل میگرید و بعد از صرف شام برای فردا خوب استراحت میکنید.

مسافت: 50 کیلومتر حدود 01:30 ساعت

قسمت اول:

بعد از صرف صبحانه در اقامتگاه بسمت سواحل وکرانه های شمالی رود نیل خواهید رفت تا با وجود بیشترین تمرکز حیات وحش در این قسمت, اولین سافاری صبحگاهی حیات وحش در قلمرو و زیستگاه طبیعی حیوانات وحشی آفریقا رو تجربه کنید.

در دشت های وسیع با انواع حیات وحش و پرندگان مواجه میشید. حتی ممکنه خوش شانس باشید و یکی دیگه از Big Five ها یا سایر شکارچی ها رو ببینید.

قسمت دوم:

برای استراحتی کوتاه بسمت اقامتگاه حرکت خواهید کرد و بعد از صرف نهار و کمی استراحت دوباره برای یک تور حیات وحش عصرگاهی آماده میشید.

قسمت سوم:

با راننده و راهنماتون برای تور قایق سواری در رود نیل و سافاری حیات وحش عصرگاهی به پارک ملی بر میگردید. در این تور جذاب می‌تونید از نزدیکِ آبشار خروشان, حیات وحش و پرندگان و خود آبشار باشکوه کابالِگا (Kabalega Falls) یا همون آبشار مورچیسون رو تماشا کنید.

این تور حدود 3 ساعت طول میکشه و در اتمام به اسکله برمیگردید و به سافاری کوتاهی در خشکی ادامه خواهید داد تا حیات وحش اطراف رودخانه نیل رو هم مشاهده کنید.

قسمت چهارم:

در پایان برای گذروندن آخرین شب در کنار خواستگاه رود نیل به اقامتگاهتون بر میگردید. فراموش نکنید که این رود در گذر ده ها هزار سال تمدن بشریت شاهد چه تغییراتی بوده. غرق در این افکار شبی زیبا را سپری کنید. شایدم دوست داشته باشید در این فضای خاص و متقاوت مدیتیشنی داشته باشید. و در آخر شامی میل میکنید و برای سفر فردا خوب استراحت میکنید.

قسمت اول:

امروز باید کمی سحرخیز باشید و بعد از صرف صبحونه به جاده بزنید. امروز مسیری سرسبز رو بسمت پارک ملی جنگلی کیباله (Kibale Forest National Park) طی میکنید. در این مسیر سرسبز و انبوه از گیاه در امتداد دامنه و سینه کش دره بوتایبا (Butaiba escarpment) و با گذشت از شکاف دره به سمت اقامتگاه خود در جوار این جنگل انبوه خواهید رفت و در مسیر نهار رو میل خواهید کرد.

مسافت: 360 کیلومتر – حدود 06:30 ساعت

قسمت دوم:

بعد از رسیدن به اقامتگاه و کمی استراحت به باتلاق بیگودی (Bigodi Swamp) خواهید رفت و گشتی محلی رو تجربه خواهید کرد. این باتلاق نه تنها محل سکونت است، بلکه خانه برخی از نخستی‌سانان مانند میمون‌های ال هوست (L'Hoest) و وِروِت (Vervet)، مانگابی گونه‌های خاکستری (Mangabyes), کَل مرداب (Sitatunga) و گاهی اوقات ممکن است با گراز و خدنگ (Mongoose) روبرو شوید.

قسمت سوم:

در انتها به اقامتگاهتون بر میگردید و صرف شام و استراحت.

قسمت اول:

صبح زود بعد از صرف صبحانه به سمت پارک ملی جنگل کیباله (Kibale Forest National Park) حرکت میکنید تا به دیدن شامپانزه ها یکی از گونه های نخستی برید.

پس از یک خلاصه و ثبت نام در مقر سازمان حیات وحش اوگاندا (UWA)، تور ردیابی شامپانزه را آغاز می کنید که بسته به محل شامپانزه ها حدود 2-3 ساعت طول می کشه. در این سفر ماجراجویانه، ممکن است نخستی‌های دیگری مانند مانگابی‌های گونه خاکستری (Grey-Cheeked Mangabeys)، میمون‌های دم قرمز (Red Tailed) و آبی (Blue Monkeys) رو ببینید. راهنمای متخصص شما اسرار گیاهان و جانوران جنگل رو باهاتون به اشتراک می ذاره و مطمئن می شه که مسیر براتون هم آموزنده و هم لذت بخش باشه.

قسمت دوم:

برای صرف نهار و کمی استراحت به اقامتگاه برمیگردیم و برای ادامه سفر ماجراجویانه‌مون به پارک ملی کوئین الیزابت (Queen Elizabeth National Park) آماده میشید.

قسمت سوم:

بعد از نهار به سمت پارک ملی کوئین الیزابت (Queen Elizabeth National Park) حرکت میکنیم و در مسیر از کنار دریاچه های دهانه آتشفان (The Volcanic Crater Lakes) و البته کوههای روئنزوری (Rwenzori Mountains) یا همان کوههای ماه (Mountains of the Moon) عبور میکنیم. که در روزهای آفتابی و صاف قابل دیدن هستند. به محض رسیدن به اقامتگاه اتاق ها را تحویل میگیرید و بلافاصله برای سافاری عصرآماده میشیم.

مسافت: 110 کیلومتر - حدود 02:30 ساعت

قسمت چهارم:

بعد از یه استراحت کوتاه بهمراه راهنما و راننده اتون به دل پارک ملی کوئین الیزابت (Queen Elizabeth National Park) میزنید و حیات وحش این منطقه معروف رو گشت میزنید. در انتها به اقامتگاه بر میگردید و بعد از صرف شام استراحت میکنید.

قسمت اول:

بعد از صرف صبحانه یک گشت سافاری صبحگاهی خواهید داشت. در این گشت سافاری تلاش در پیدا کردن صحنه های شکارِ شکارچیان حیات وحش برای غذای صبحشان خواهید داشت.

قسمت دوم:

ظهر هنگام برای صرف نهار و استراحت به اقامتگاه بر میگردید.

قسمت سوم:

بعد از صرف نهار یک سافاری آبی با قایق خواهید داشت. پس به سمت اسکله حرکت کرده و با هم در کانال کازینگا (Kazinga Channel) که حدود 32 کیلومتر طول دارد قایق سواری خواهید کرد. این کانال میزبان تعداد زیادی اسب آبی است که شما به اونها بسیار نزدیک خواهید شد تا تجربه ایی متفاوت از این هیولای آبی و خشکی رو تجربه کنید.

در این سفر آبی شما شانس دیدن کروکودیل ها و بوفالو های آفریقایی و سایر حیوانات و پرندگان رو هم خواهیم داشت. حیواناتی که جهت نوشیدن آب به لبه کانال نزدیک میشن.

قسمت چهارم:

در انتها به اقامتگاه بر میگردید و بعد از صرف شام کمی استراحت میکنید.

قسمت اول:

بعد از صرف صبحانه و تحوبل دادن اتاق ها به همراه راهنمای سفرتون به سمت جنگل انبوه غیر قابل نفوذ و اسرار آمیز بوویندی (BWINDI IMPENETRABLE FOREST) حرکت میکنیم. در مسیر توقف برای نهار خواهیم داشت.

مسافت کل: 250 کیلومتر - حدود 5-6 ساعت

قسمت دوم:

بعد از رسیدن به اقامتگاه و تحویل گرفتن اتاق ها, کمی استراحت و شام را خواهید داشت.

قسمت او

بعد از صرف صبحانه بهمراه راهنمای سفرتون یک سفر کوتاه به سمت پارک ملی جنگل بووندی (BWINDI IMPENETRABLE FOREST NATIONAL PARK) خواهیم داشت. در بدو ورود و قبل از شروع راهپیمایی جنگلیتون به دفتر مرکزی سازمان حیات وحش اوگاندا (UWA) برای کمی کار اداری ثبت و ریجستر سری خواهیم زد.

قسمت دوم:

یک گروه گوریل و یک رنجر-راهنما براتون در نظر گرفته میشه و رنجر-راهنماتون شما رو در اعماق جنگل و زیر سایه درختان وبا بازگشایی مسیر از گیاهان رونده و انبوه به سمت محل اقامت گوریل ها هدایت میکنه. قبل حرکت از راهنماتون درباره ممنوعیت عکسبرداری با فلش و سایر نکات اضطراری صحبتی داشته باشید. این حس ماجراجویی و جستجو برای بزرگترین نخستی زمین که تعدادشون زیر 600 عدده و بشدت محافظت شده هستش شاید دیگه هیچ وقت براتون تکرار نشه. فراموش نکنید که شما قراره این موجود فوق العاده و با ابهت رو از نزدیک و در زیستگاه وحشی خودش و در قلمرو خودش ببینید. موقعیتی سرشار از هیجان, دلهره رویارویی, شوق اکتشاف و حتی نوعی بازنگری در جهانبینی و خودبینی.

پیاده رویی و نشستن در مجاورت گوریل ها اون هم در جنگل های انبوه بارانی احساس خارق العاده اییه و می دونید که با چند گوریل کوهستانی تنها هستید.

بعد ازین تور ,شما جزو معدود افرادی هستید که چنین موقعیتی رو تجربه کردید.

این مسیر میتونه از نیم ساعت تا 7 ساعت طول بکشه. یک جفت بوت و کفش کوهنوردی مقاوم و آمادگی جسمانی از ملزومات این توره.

در این تور شما حدود 1 ساعت در کنار گوریل ها خواهید بود و بعد از اون به ایستگاه اول برمیگردید.

قسمت سوم:

در انتها به اقامتگاه بر میگردید و بقیه روز رو میتونید از اکوسیستم بووندی یا امکانات هتل استفاده کنید. پیشنهاد ما خدمات ماساژه اقامتگاهه. بعد از صرف شام برای فردا استراحت کنید.

قسمت اول:

صبح زود صبحانه و خروج از اقامتگاه.

صبح زود صبحانه رو میل میکنید و بعد از خروج از اقامتگاه به سمت فرودگاه جنگلی (باند جنگلی) کیسرو (Kisoro Airport) حرکت میکنید تا در ساعت 09:25صبح با هواپیمای کوچک آئرولینک (AeroLink) به سمت فرودگاه بین المللی انتبه پرواز میکنید.

مسافت تا فرودگاه: 35 کیلومتر – حدود 01:30 ساعت

مسافت پروازی: 500 کیلومتر – حدود 2 الی02:30 ساعت

قسمت دوم:

بعد از رسیدن به فرودگاه سریعا به قسمت پروازهای بین المللی میرید. شما میتونید به سایر تورهای بلند مدت یا تورهای الحاقی (Extension Tours) کوتاه ما در آفریقا ملحق شید یا به تهران بازگردید. لطفا در سایت لاچین به سایر تورهای آفریقای ما سری بزنید.

ازینکه با ما همسفر بودید ممنونیم.

توضیح: شما میتوانید 1 شب اضافه در انتبه اقامت داشته باشید که شامل هزینه اضافه میشود و اختیاری است

تورهای الحاقی (Extension Tour):

شما میتوانید این تور را به سایر تورهای موجود لاچین سیر پیوست دهید و به سایر تورهای بلند مدت یا تورهای الحاقی (Extension Tours) کوتاه ما در آفریقا مانند تور ماجراجویی رودخانه نیل در اوگاندا, تور کنیا, تور تانزانیا, تور جزیره زنزیبار,تور ماداگاسکار, تور موزامبیک, تور اتیوپی, تور زیمباوه, تور زتمبیا, تور بتساوانا, تور جیره سیشل, تور جزیره موریتس و یا سایر تورهای پیشنهادی ما بپیوندید و به سفر خود غنای بیشتری دهید. مزیت این ادغام استفاده بهینه از پرواز به این قاره و این منطقه و صرفه جویی در هزینه های پروازی و ویزا و بیمه و کلی از هزینه های جانبی تور از قبیل راهنمای فارسی زبان و ... میباشد پس قطعا نرخ پکیج دوم الحاقی (Extension Tour) هم کاهش نسبی خواهد داشت.

امروز صبحانه اتون رو میل میکنید و برای پرواز به سمت فرودگاه میرید.

بعد از رسیدن به فرودگاه سریعا به قسمت پروازهای بین المللی میرید. شما میتونید به سایر تورهای بلند مدت یا تورهای الحاقی (Extension Tours) کوتاه ما در آفریقا ملحق شید یا به تهران بازگردید. لطفا در سایت لاچین به سایر تورهای آفریقای ما سری بزنید.

ازینکه با ما همسفر بودید ممنونیم.

توضیح: شما میتوانید 1 شب اضافه در انتبه اقامت داشته باشید که شامل هزینه اضافه میشود و اختیاری است.

تورهای الحاقی (Extension Tour):

شما میتوانید این تور را به سایر تورهای موجود لاچین سیر پیوست دهید و به سایر تورهای بلند مدت یا تورهای الحاقی (Extension Tours) کوتاه ما در آفریقا مانند تور ماجراجویی رودخانه نیل در اوگاندا, تور کنیا, تور تانزانیا, تور جزیره زنزیبار,تور ماداگاسکار, تور موزامبیک, تور اتیوپی, تور زیمباوه, تور زتمبیا, تور بتساوانا, تور جیره سیشل, تور جزیره موریتس و یا سایر تورهای پیشنهادی ما بپیوندید و به سفر خود غنای بیشتری دهید. مزیت این ادغام استفاده بهینه از پرواز به این قاره و این منطقه و صرفه جویی در هزینه های پروازی و ویزا و بیمه و کلی از هزینه های جانبی تور از قبیل راهنمای فارسی زبان و ... میباشد پس قطعا نرخ پکیج دوم الحاقی (Extension Tour) هم کاهش نسبی خواهد داشت.